جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۰
کد خبر: ۷۴۳۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
جهانگیر کوثری در گفت و گو با شهر مطرح کرد:

معرفی کارگردانان جوان نقطه قوت جشنواره سی‌ودوم

مهمترین نقطه قوت جشنواره سی و دوم را معرفی کارگردانان جوان به سینمای ایران است و امسال فیلم هایی از این گروه کارگردانان دیدم که ما را به سینما امیدوار می‎کند و معتقدم این فیلمسازان می‌توانند پشتوانه بزرگی برای سینمای کشورمان باشند.
جهانگیر کوثری تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهارداشت: جشنواره سی‌ودوم فیلم فجر یکی از منظم‌ترین جشنواره ها نسبت به دورهای گذشته بود و همه امکانات به خوبی برای برگزاری جشنواره و نمایش فیلم ها فراهم شده بود.

وی با بیان این که فیلم های این دوره از جشنواره نیز از نظر مضمون و موضوع نیز تنوع و رنگ آمیزی خوبی داشت و توانست سلیقه های مختلف را جذب کند، گفت: امسال علاوه بر ارائه آثار درخورتوجه ای با مضامین دینی،اجتماعی و کمدی، در زمینه دفاع مقدس  نیز حداقل 4 تا 5 اثر مناسب و با کیفیت به نمایش درآمد.

کوثری مهمترین نقطه قوت جشنواره سی و دوم را معرفی کارگردانان جوان به سینمای ایران،دانست و افزود: امسال فیلم هایی از این گروه کارگردانان دیدم که ما را به سینما امیدوار می‎کند و معتقدم این فیلمسازان می‌توانند پشتوانه بزرگی برای سینمای کشورمان باشند. 

این تهیه کننده سینما تصریح کرد: درحال حاضر کارگردانان جوان،دانش آموخته و خلاقی داریم که به نظرم بهترین فیلم ها امسال در جشنواره متعلق به ایشان است.

کوثری با تاکید بر این که جایگاه ویژه سینمای ایران در جهان غیرقابل انکار است،گفت: ما موقعیت بسیارخوبی در سینمای جهان داریم و این کارگردانان جوان می توانند جانشین بزرگان سینمای ایران شوند. 
نظر شما